1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies. Weitere Informationen
  2. Hallo Gast, es ist soweit, das neue Forum ist da. Mehr dazu erfahrt Ihr hier

Dr Pepper und GN'R ?

Dieses Thema im Forum "Road to Chinese Democracy" wurde erstellt von SOLARI, 26. März 2008.

1. Noodles

Noodles Wild Horse

Ich hab das Zeug vor kurzem mal aus Neugier probiert und es hat mir nicht geschmeckt.
    Aber zum Release werd ich mir trotzdem ne Dose davon kaufen und trinken, das muss einfach sein! :rocker:
    Aber danach wird dann sofort wieder auf Bier umgestiegen. :wink:

2. I wanna watch you bleed

I wanna watch you bleed Mr. Brownstone

Diese Art von Getränk ist einfach nur widerlich und gehört verboten.

3. Duff_Rose

Duff_Rose Wild Horse

Ihr habt keine Ahnung könnte darin baden gehen!!!

4. William Bailey

William Bailey Bad Apple

eine e-mail von dr. pepper:

Thank you for contacting us about the release of the long awaited Guns N... Mehr lesen’ Roses Chinese Democracy album. Your comments and inquiries are appreciated because they provide valuable feedback about our brands.

How To Get Your Free Dr Pepper

1.On the Nov. 23, 2008 release date, go to URL_REMOVED
    2.Register your information to receive a coupon for one free 20-oz. Dr Pepper.
    3.When your coupon arrives, redeem it wherever Dr Pepper is sold.
    4.Drink your Dr Pepper slowly to experience all 23 flavors. Dr's orders.

Coupons will be available for 24 hours, starting at 12:01a.m. Easter Time on Nov. 23, 2008. Allow 4 - 6 weeks for coupons to arrive. Coupons will expire on Feb 28, 2009. Limit one coupon per person. Full terms and conditions available at URL_REMOVED.

Thank you for taking the time to contact us. We hope that you will continue to purchase and enjoy our products.

Sincerely,

Consumer Relations

Diese Seite empfehlen